Zoeken in deze blog

dinsdag 24 september 2013

Kruidenpotjes

In een vorig bericht schreef ik over etiketten die ik voor mijn dochter maakte voor gebruik in haar keuken. En kijk eens hoe haar kruidenpotjes eruit zien nu? Geweldig toch?

Nu we toch bezig zijn over voorraadrekken, heb ik nog een nieuwtje: vanaf vandaag kan er in mijn webshop in een soort opruimgedeelte geshopt worden. Ga hiervoor naar de shop en klik hier voor "Clearance Rack". Zie je er iets bij staan wat je aldoor al zo graag wilde hebben en had je nog niet de gelegenheid, doe het dan snel, want op = op! en het gaat sneller dan de wind kan ik je wel zeggen.

Groetjes, Yolanda

2 opmerkingen:

  1. Enige potjes hoor!! En die opruiming ... geweldig groot heb-gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo, die potjes op een rij.
    wanneer mogen we de toegepaste inhoud proeven??
    Gr. Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.