Zoeken in deze blog

woensdag 27 november 2013

Kippenvel

kreeg ik bij het terugzien van deze korte video met indrukken van het afgelopen weekend. Wat een leuke ervaring waren die dagen.

Nu ik het toch over kippen heb... we hadden veel momenten, ook eetmomenten dus. Hier zijn wat foto's daarvan:
Onderweg snoepen in stijl 
Lunchen: gegrillde kop met een heerlijke saus. En frietjes.

 


Lunchen in Manchester



Wachten o[p shoppende collega's voor een halve emmer cappuccino







Jammer, hier niet gegeten maar ik kon t niet laten. Dit zou mijn winkeltje kunnen zijn. 

Haha, je kunt wel zien dat we aan eten toe waren, bij de Pizzahut
Proost Maaike! Gefeliciteerd met al je overwinningen. En wat ben je mooi, ook met je Pinkies armband 
Met mijn room-mate Elly, lekker gezellig kletsen in bed totdat je spontaan in slaap valt. Elly, ik heb ervan genoten!

Waar zouden zij vandaan komen?
Lunchen met de Engelse Pinkies. 

Een TOPS restaurant, voor iedereen wel wat lekkers
Wachten op het vliegveld, de koffie werd koud door een kasverschilvanmening
 En als laatste nog een stuk chocolade krijgen ook: volgend jaar is de Convention iets dichterbij: in Brussel.

Het verbaasde me dat ik de morgen na thuiskomst op de weegschaal 2 kilogram minder zag aanwijzen. Yippie! Houden zo. 











1 opmerking:

  1. En geweldig dat het was Yolanda. Jemig ik moet nog steeds bijkomen hihi ;) Bedankt voor de leuke dagen. Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.