Zoeken in deze blog

vrijdag 6 november 2015

Alweer een week geleden....

Wat gaat de tijd snel als je het naar je zin hebt. Herkenbaar?
Vandaag even een terugblik op de afgelopen weken. De tijd is omgevlogen!!

Twee weken geleden stond ik met mijn kraam op het Creaweekend in Gorinchem. Wat was het druk! Zoveel enthousiaste mensen die graag hun Stampin' Up!-artikelen bij mij wilden bestellen. Ik werd er echt heel vrolijk van. Bedankt allemaal! Graag tot de volgende editie in het voorjaar, ik ben graag weer van de partij!

Alweer een week geleden was ik drie dagen aanwezig op de Kreadoe in Utrecht, hét mega-event voor hobbyïsten.
Op uitnodiging van Stampin' Up! (vanwege mijn aandeel in het Creative Support Team) mocht ik deze dagen Make&Takes verzorgen. Nou dat heb ik geweten. Het was megadruk die dagen en veel mensen hebben met plezier gewerkt met onze producten. Zeer enthousiast werd ik toen ook mannen mee wilden doen! Zomaar een wildvreemde, die zomaar bijschoof en heel erg leuk meedeed. Dat is toch de Cherry on Top?

Alle drie de dagen zijn we vlak voor de opening gestart met een groepsfoto:



Natuurlijk moest ik aan mijn tafel in actie, op de kiek:


Het werkje wat ik bedacht had om te maken was deze:



Binnen- en buitenzijde zijn bestempeld. Het is een insteekmapje voor bijvoorbeeld een cadeaukaart of een leuk recept wat je met iemand wilt delen.

Een tijdje geleden ontving ik een opdracht om een aantal kaarten te maken voor een kaartenblad. Zaterdag ontdekte ik dat mijn werk was gepubliceerd. Helemaal blij was ik toen ik het in het blad zag staan en wilde natuurlijk gelijk de hele stapel opkopen!


Zie je ook die prachtige ketting die ik draag? Hij is heel fijntjes. De ketting kwam deze week per post en heb ik gekregen van Stampin' Up!, als felicitatie voor het bereiken van de "Silver Elite" Status. Een soort rang. Ik ben er reuze blij mee! 

Het waren superdrukke dagen maar ik ben blij dat ik dit heb mogen meemaken! Mijn dank aan Stampin' Up! maar zeker ook dank aan alle mensen die ik aan tafel heb gehad. Jullie hebben SUper meegedaan en daar heb ik van genoten!


Deze week kon voor mij al niet meer stuk maar er kwam nog meer nieuws: de uitnodiging en bijbehorende versierselen voor OnStage in Brussel, het evenement waar we al enige maanden naar uitzien en waar we veel nieuwtjes zullen horen en mogen zien, ja zelfs uitproberen....! 


Oei, ik kan bijna niet meer wachten, zo nieuwsgierig ben ik. Ik moet daarvoor nog wel mijn 80 swaps afmaken, wat zeg ik? Ik moet er nog aan beginnen .... whaahaaa .... gelukkig krijg ik hulp daarbij en dat wordt zeer gewaardeerd.
Wat we daar allemaal beleven zal ik zo snel mogelijk proberen te bloggen, maar houd ook Facebook in de gaten.
Het begint a.s. donderdag, duurt tot en met zaterdag. Spannennnnndddd.....


Leuk dat je weer even langskwam, en ik zou het heel erg aardig vinden als je een groet of een reactie achterlaat onder dit bericht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.