Zoeken in deze blog

woensdag 11 november 2015

Bijna is het zover.....

...dat ik naar Brussel vertrek: morgen rijd ik gezellig met een lieve collega mee. Het is wel weer een beetje spannend eigenlijk wel want we hebben het andere jaren op een manier meegemaakt die men veranderd heeft. Hoe precies - we gaan het zien.
In ieder geval heb ik er reuze veel zin in.

Afgelopen zondag maakte ik samen met mijn man Andries de 80 swaps die ik wil meenemen om te ruilen met collega-demonstratrices uit verschillende landen, voor andere inspiratie.




Het is gelukt om het die dag helemaal af te krijgen, yippie!

Maandag was een vrije dag, maar er was nog een swap te maken, deze keer voor een groepje vriendinnen, die ook gaan. We hebben vanaf de eerste Conventie al contact met elkaar, delen lief en leed. Erg hecht, erg fijn contact.
De plaatjes houden jullie tegoed, anders is de verrassing voor de ontvangers er af.

's Avonds ging ik met een ander groepje vriendinnen een workshop "Likeur maken" bij de firma Rutte in Dordrecht gevolgd. Eerst was er een rondleiding door de distilleerderij, volgde uitleg hoe je likeur samenstelt.



De grote baas heet Ad...






De proeverij

Mmmmmjammie

Laboratoriumpje

Het resultaat



En daarna mochten we zelf aan de slag. Proeven was natuurlijk een onderdeel want zonder proeven kun je het verschil niet herkennen LOL.
Uiteindelijk heb ik een Kaneel likeur gemaakt. Was uitgegaan van 35%, later zag ik in de winkel dat de flessen op 32% stonden. Niet slecht haha!

Mijn week kan niet meer stuk. Maandag namelijk was een belangrijke dag voor onze dochter en schoonzoon: zij ontvingen heerlijk nieuws. Na een moeilijke start van dit jaar met veel onzekerheden voor de toekomst kregen zij te horen waar ze niet op gerekend hadden: zijn hart heeft zich zeer goed hersteld, zodat hij zich geen hartpatiënt meer hoeft te noemen. Wat wil je als je 29 bent.... Wat een opluchting! We zijn ontzettend trots op hem, hij heeft hier hard aan gewerkt.

Tot na Brussel mensen, leuk dat jullie weer langskwamen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.