Zoeken in deze blog

maandag 22 februari 2016

Voorjaarsbloemen in een voorjaarszonnetje

Voor een aantal mensen wilde ik bedankkaartjes maken en had zin in voorjaarsbloemen. Ben aan de slag gegaan met een leuke stempelset: Helping Me Grow, met daarbij Number of Years en Tin of Cards en een aantal kleuren om mee te stempelen maar ook om wat accenten met de Markers te zetten. Een mat erachter van Crumb Cake doet het gewoon altijd goed.



Ik had er ook nog envelopjes voor gemaakt met het Envelope Punch Board en papier uit een paar blokjes Paper Stack, maar daar heb ik geen foto van omdat ik dat op het laatste moment nog bedacht ... die mag je erbij bedenken deze keer.




De service om de artikelen door te linken naar mijn webshop is komen te vervallen, daarom hierboven een foto met de gebruikte artikelen. Er wordt gezocht naar een andere oplossing.
Aan de foto mogen nog toegevoegd worden voor de envelop:
- Envelope Punch Board
- Diverse Paper Stacks 6 x 6 inch
- Striped Ribbon
- Washi Label Punch
- Botanical Garden Jewels
Wil je precies weten wat ik allemaal gebruikte, stuur dan svp een mail aan attelyootje@gmail.com

Klik HIER om naar mijn webshop te gaan. Gratis toegang ....
Wil je in mijn webshop neuzen dan ben je van harte welkom. Zet in het zoekveld bovengenoemde namen en je vindt het bedoelde artikel.
Vergeet niet bij het bestellen via de webshop mijn naam in te vullen als jouw demonstratrice. Dan kan ik je een bedankje sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.