Zoeken in deze blog

zondag 29 mei 2016

Babyshower voor mijn dochter

Afgelopen weken ben ik in de weer geweest om wat dingen te maken voor de Babyshower van mijn dochter. De jongste van de twee. Zij had donderdag voor het laatst gewerkt en vrijdag was dan de Babyshower bij mijn oudste dochter thuis. Totaal verrast was zij, iedereen heeft fantastisch gezwegen!
De avond tevoren was ik al met al mijn spullen afgereisd om mee te helpen versieren. Er moesten nog wat hapjes gemaakt worden, daarom was onze family-chefkok mijn zoon ook erbij.
Het thema was blauw. Waarom.... dat zal geen verrassing zijn haha.

Ik had een vlaggenlijn gemaakt


Mijn dochter een overheerlijke taart, blauwe eieren, samen met mijn zoon miniquiches en hamkaasvlinders


 Verder maakte ik een rozet voor de Mommy to be








En ik maakte bedankkaartjes voor aan de dropflesjes. 


Tijdens het wachten op de Metro moesten we (het was tenslotte vrijdagavond) even gek doen



 
Vanuit de Metro nog een selfie van moeder en dochters


En genoten we van een heerlijke authentieke Italiaanse maaltijd.

Laat de kleine maar komen. Volgens mij is Marjolein wel klaar voor het Marjokleintje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.