Zoeken in deze blog

woensdag 1 juni 2016

Nieuwe catalogus 2016-2017 is verschenen!



Joepieee, de nieuwe catalogus is binnen. Hopelijk vinden jullie hem ook zo leuk, net als ik. Weer boordevol nieuws maar ook bekende stempels en aanverwante artikelen staan erin. Natuurlijk met mooie voorbeelden erbij. Wat denk je van Moroccan Nights, een mooie stempelset om een zomers sfeertje neer te kunnen zetten? Wat hebben we ernaar uitgekeken, en nu is het gewoon zover!

Wil je bestellen, dat kan natuurlijk. Maar eerst lekker bladeren, noteren, kiezen. Ga er rustig even voor zitten en maak je keuze.

Je bent een bofferd als je deze week je bestelling doorgeeft via mijn mailadres want wie jarig is trakteert. Komt mooi uit met het verschijnen van deze nieuwe catalogus toch?
Op 4 juni ben ik jarig. Ik vier dit te midden van lieve, gezellige mensen buitenshuis. Omdat ik jarig ben ontvangt iedereen die via een mail aan mij een individuele bestelling van meer dan € 30,00 plaatst in de week vóór mijn verjaardag (tussen 28 mei en 4 juni) een extra kadootje.
Ik maak er een verzamelbestelling van die 6 juni 2016 de deur uitgaat, dus geef je wensen graag door vr 5 juni 18:00 uur.
Dus: UITSLUITEND VIA MAIL bestellingen doorgeven svp om in aanmerking te kunnen komen voor het kadootje.

Veel plezier met de nieuwe catalogus (zie site balk of pagina Stampin' Up catalogus).

Kijk ook op de pagina Stampin' Up nieuws (klik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.