Zoeken in deze blog

dinsdag 28 juni 2016

Rose Garden

Van het begin af aan ben ik verliefd op de stansset Rose Garden. Hij leent zich erg goed voor "inlegwerk" maar ook als opengewerkte roos.
Deze keer heb ik inlegwerk gemaakt. Het is een heel gepriegel om de stukjes op de goede plaats te krijgen. Maar voordat ik de stukjes uit de stans haalde plakte ik een stukje maskertape achterop waardoor alles perfect in model lag om over te pakken en in de roos te plakken met behulp van de Fine Tip Glue pen. Na het plakwerk heb ik de roos in zijn geheel bestreken met Clear Wink of Stella, waardoor er een prachtige glans over de afbeelding ligt.





Ik heb één kleine stempel gebruikt uit de set Teeny Tiny Sentiments, maar ik vond het mooi genoeg zo. Deze is ook in het Nederlands verkrijgbaar onder de naam Sentimenten. Het zijn erg bruikbare modelletjes, er zitten 24 stuks in de set.


Dit zijn de artikelen die ik gebruikte, wil je ze beter bekijken klik dan op de afbeelding hieronder. Wil je iets aanschaffen dan kun je meteen in mijn webwinkel bestellen, afrekenen doe je met een Creditcard. Heb je die niet of wil je hem niet gebruiken stuur dan je lijstje via attelyootje@gmail.com naar mij en ik verzorg graag je bestelling.

Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.