Zoeken in deze blog

dinsdag 25 oktober 2016

Afsluiting Familiedagen en Creaweekend




Het zit er weer op: een week vol creativiteit en veel mensen ontmoeten. Oh, ik heb ervan genoten! Lekker kunnen stempelen en vertellen van mijn hobby, stempelen. En alles wat daarbij komt kijken. Het was weer heerlijk. Ik realiseerde me dat ik alweer drieënhalf jaar demonstratrice ben! Joepie!

Langs deze weg wil ik graag iedereen bedanken die belangstelling toonde aan mijn kraam "Attelyootje".
Het waren drukke dagen, maar erg fijn om te doen. Heb weer veel mensen enthousiast gemaakt voor de producten van het merk Stampin' Up!, wat ik als demonstratrice vertegenwoordig.

Er zijn veel artikelen besteld, het neemt even tijd om dat naar iedereen te verzenden, ik wacht eerst nog op de levering, maar hoop een dezer dagen/donderdag (27-10) alles te kunnen verwerken. Zodat ieder die op haar spulletjes wacht hiermee lekker kan gaan spelen.

En dan mijn nieuwe speeltje nog eens, zodat je er volgende keer ook naar uitkijkt om het weer te zien:


Nogmaals dank en ik zie jullie graag weer terug op het volgende Creaweekend in Gorinchem, noteer je alvast de datum in de agenda? Het evenement vindt plaats van 27, 28 en 29 januari 2017:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.