Zoeken in deze blog

woensdag 2 november 2016

Stitched Shapes Framelits

StitchFramelit_DemoHeader_SPUK

Veel plaatjes, en video's deze keer. Want: er is iets nieuws van Stampin' Up!
Net was ik op het punt aangekomen dat ik overwoog om van andere merken soortgelijke snijmallen aan te gaan schaffen, toen kwam Stampin' Up! met nieuws: de Stitched Framelits! Ik ben verliefd!
Vanaf 1 november zijn ze verkrijgbaar, alvast vooruitlopend op de officiële release in de nieuwe jaarcatalogus 2017-2018. Nou, als dat geen nieuws is.... Me Happy....


De set bestaat uit 12 dies (snijmallen) voorzien van een "net alsof" stikrandje, of, als je het zo wilt bekijken: een prikrandje. Heel leuke opvolging van wat we voorheen hadden: de prikmallen. Niet meer eindeloos zitten prikken tot de kramp je in de vingers schiet, maar deze mallen gebruiken samen met de Big Shot. Zelfs zonder "mat" eronder zijn ze erg leuk om te gebruiken voor versiering van je werkstuk.
Met een beetje handigheid kun je zelfs van de vierkanten rechthoeken maken.... wil je weten hoe? Mail me voor een afspraak dan laat ik het je zien. Uitleggen is wat lastig, maar tijdens een  "Koffie en Kaart Special" (Koffie en Kaart met een speciaal randje" kun je alles meebeleven en .... zelf doen, want dat is het leukste!
Deze datum is op maandagavond 14 november a.s. van 19.30 uur - 21.00 uur.
Aanmelden vóór 11-11-2016 kan door middel van een e-mail naar attelyootje@gmail.com. (er is beperkt plaats)

De snijmallen zijn aan te schaffen voor de prijs van € 36,00 - je krijgt van alle 3 vormen 4 maten. 

Daarnaast.... zijn er ook nog een aantal bijpassende stempelsets geselecteerd die perfect combineren. 
Deze stempelsets zijn tijdens de maand november zelfs afgeprijsd met wel 25%! Kijk onder aan dit bericht in het Product overzicht om welke stempelsets het gaat.
Wil je bestellen stuur dan je mail naar attelyootje@gmail.com en ik maak het voor jou graag in orde!

Kijk maar eens mee naar wat voorbeelden in deze video met lovely Brandi Barnard - zij toont nóg meer mogelijkheden:


En hoe heerlijk sfeervol is de volgende video: 



Product Overzicht:
Merry Mice Wood-Mount Stamp Set
[142142]
€ 28,00
€ 21,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.