Zoeken in deze blog

zaterdag 10 december 2016

Best Birds - Kaart en Mapje

Voor een jarige maakte ik deze kaart met mapje. Heel leuk om te doen.
Als basis voor het mapje maakte ik gebruik van Crumb Cake cardstock.

 

De kaart heeft als basis een mat van 10 x 14,5 cm Sweet Sugarplum, zodat deze mooi in het mapje steekt.
De afbeeldingen zijn gestempeld met Early Espresso waarna ik ze goed heb laten drogen voordat ik verder ging met het inkleuren van de afbeeldingen met een Aqua Painter. Na weer een poosje goed drogen heb ik de stipjes en streepjes nog een keer aangezet met een marker in dezelfde kleur.
De tak en bloempjes zijn losjes ingekleurd met markers.


Eerder schreef ik al over de Markers. Je kunt ze nog tijdelijk per setje van 2 stuks kopen, of anders in een set van 10 of 8 (afhankelijk van de kleurenserie). Vind je het moeilijk kiezen, dan kun je de koffer in 1 keer aanschaffen. In de koffer is nog ruimte voor 10 extra markers, bijvoorbeeld 2 jaargangen In Colors....die per setje van 5 stuks te koop zijn.
Kijk in mijn webshop voor meer. Je komt ook in mijn webshop door op een van de hieronder staande afbeeldingen te klikken.
Veel plezier!

Product Overzicht
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.