Zoeken in deze blog

zondag 4 december 2016

DSP - Candy Cane Lane Holders

Het "Candy Cane Lane" Designer Series Paper is zo grappig! Leuke afbeeldingen, te combineren met een al net zo grappige stempelset "Candy Cane Christmas".
Met dik vrolijke papier maakt ik mapjes, en deed daarin natuurlijk een paar zuurstokjes. Candy Canes.

Met behulp van het Envelope Punch Board en Stampin' Trimmer is het een peulenschil.

De Kerstman kleurde ik in met de kleuren Blushing Bride, Real Red en Crumbcake, dit zijn 3 van de kleuren uit de hele koffer Many Marvelous Markers - een heerlijke koffer vol kleuren, zodat je naar hartenlust kunt combineren.
De kleuren zijn ook per kleurenfamilie in een set van 8 of 10 stuks verkrijgbaar. Vraag mij er gerust naar. Nog heel eventjes zijn er setjes van 2 gecombineerde kleuren verkrijgbaar: Real Red met Crumb Cake, Cherry Cobbler met Garden Green en Basic Grey met Pumpkin Pie. Je kunt ze vinden in het gedeelte van de Year-End CloseOuts in mijn webshop.



Wil je leren hoe je zo'n mapje maakt? Kom dan a.s. vrijdag naar mijn Koffie en Kaart ochtend,
van 10:00 - 11:30 uur. Graag tevoren aanmelden tot uiterlijk donderdagochtend 10:00 uur svp.
 



Product Overzicht
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.