Zoeken in deze blog

zaterdag 25 maart 2017

Stampin' Up! DSP Emboss Resist Technique by Sara Douglass LIVE

Hoihoi allemaal,

Een paar dagen geleden zag ik op Facebook een LIVE-uitzending met Sara Douglass - Stampin' Up! CEO, waarin zij demonstreerde hoe je de Designer Series Paper Emboss Resist Technique kunt toepassen op het leuke GRATIS Sale-a-Bration DSP-papier "Inside the Lines".

Inside the Lines Designer Series Paper

En aangezien heat-embossing mijn (first-love en) favoriete techniek is wilde ik meteen aan de slag om dit te proberen. Het papier is zo mooi belijnd, echt een must-have.

Ik maakte er deze kaart van: door over het bedrukte papier heen de strepenstempel te plaatsen met Versamark inkt, daarna Clear embossingpoeder erover en verhit met de heattool. Na afkoelen gesponst met een vingersponsje en wat inkt. De witte lijnen verhinderen de inkt om in het papier te trekken. Dit wordt ook wel een Ghosting Techniek genoemd. Leuk he? Ik hou daar wel van!😍



In de binnenkant van de kaart stempelde ik een grote tekst (hou er ook al zo van 💝), heerlijk, én er was nog een stukje in te kleuren ook bij de bloemetjes (het is één stempel, lekker groot!), net als het bijtje, met markers.
De tekst voorop de kaart is gestanst met een Stitched Shaped Framelits, een ovalen maat. Op de foto nog niet te zien, maar ik heb de sterretjes nog beplakt met blingsteentjes (Rhinestones) om het helemaal "af" te maken.

Wil je nog van dat prachtige Sale-a-Bration papier (12 vellen - 4 van 3 enkelzijdig bedrukte dessins in één pak) bemachtigen dan kun je nog deze week een bestelling van tenminste € 60,00 doorgeven aan attelyootje@gmail.com. De artikelen hieronder helpen je vast... :-) Anders help ik je graag op de bekende wijze verder! De actie duurt nog tot uiterlijk 31 maart! dus wees op tijd met je mail svp, het is de laatste dag en mogelijkheid voor mij om te bestellen tijdens deze jaarlijkse actie. Er geldt OP=OP........ dus geef eventueel een alternatieve keuze door.

Product Overzicht
Clear Block F
€ 21,00
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50
Sponge Daubers
€ 6,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.