Zoeken in deze blog

zondag 23 juli 2017

Eastern Beauty


Voor een collega die na een operatie een aantal weken thuis is, maakte ik deze kaart.
Ik had het idee op internet gezien, en het sprak me meteen aan.

  

Voor een collega die na een operatie een aantal weken thuis is, maakte ik deze kaart.
Ik had het idee op internet gezien, en het sprak me meteen aan.

De stempelset Eastern Beauty had ik nog niet gebruikt en ik zag mijn kans schoon.
Het was best een werkje:

Op een stuk Very Vanilla tekende ik met behulp van een cirkelstans en zacht potlood een cirkel na op twee plaatsen van de kaart. Binnen die cirkel heb ik de stippenstempel een aantal keren afgedrukt zodat er een bloemmotief is ontstaan.
Daar binnenin een bloemfiguur uit de bijpassende stanzenset uitgestanst, de bloemblaadjes komen alleen los, het gedeelte van het bloemhart niet. Het frisse groen (het Limoengroene "Lemon Lime Twist") in combinatie met Dapper Denim vind ik geweldig fris! Ik hou van blauw zoals jullie weten! Maar ook van het ontluikende frisse groen in het voorjaar! Supercombinatie!


Onder de open bloemblaadjes plakte ik nog een stukje cardstock Lemon Lime Twist, staat echt leuk!
In het hart van de bloem zit een Glitter Enamel Dot. Gaaf zoals dat glinstert!

In de stempelset zitten heel veel kleine stempeltjes, waarmee je naar hartenlust kunt spelen.
Maar ook de bijpassende stanzenset is zeer veelzijdig te gebruiken.
Koop je de sets samen in 1 koop krijg je 10% korting op de setsprijs. Wij spreken dan over bundelkorting.

Overweeg je de set aan te schaffen maar wil je eerst een keer werken met deze set dan ben je van harte welkom om bij mij thuis de kneepjes hiervan te leren. Het is echt leuk om te doen en ik begeleid je graag tijdens het werken ermee.

Wat kan ik voor je doen: heb je vragen, wil je iets afspreken, mail dan naar attelyootje@gmail.com en ik help je graag.

P.S.: vergeet niet om, pas als de inkt goed droog is, de potloodlijnen uit te gummen.... ;-)


Product Overzicht
Big Shot
€ 120,00
Clear Block C
€ 8,50
Clear Block D
€ 10,50
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.