Zoeken in deze blog

zaterdag 22 juli 2017

Geboortekaartje met Little One

Welcome Little One...

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, zoals beloofd opnieuw een geboortekaartje. Mijn nichtje is bevallen van een gezonde zoon. Om de kersverse ouders te feliciteren met hun gezinsuitbreiding maakte ik deze kaart. De wigwam vind ik helemaal het einde. Je zult er maar echt eentje hebben om een paar jaar lekker je nestje in te hebben... Later als je wat groter bent kun je er heerlijk in spelen met je vriendjes.


De basiskaart is Soft Sky cardstock. De gestempelde kaart is gemat op een stuk Dapper Denim, geëmbost met de Oh My Stars embossingfolder.
Om de wigwam heen heb ik sterretjeshemel gemaakt, dat geeft een lekker dromerige sfeer.
Om wat schaduw effect te creëren zette ik een dunne lijn met een Soft Sky marker (stift) en die werkte ik naar buiten toe uit met een Blender pen. Zo lijkt er diepte te ontstaan in de kaart.
Ook wat kralen en de deurflappen heb ik met Soft Sky aangezet, net als het konijn.
Ik moest daarbij wel oppassen om niet de inktlijnen van de Dapper Denim te raken... dat ging in eerste instantie mis, zodat één wigwam in de recycling is gegaan. Jammer, maar ook dat gebeurt mij.
Onderaan heb ik een paar stroken Washitape geplakt.


 Al met al een leuke kaart om te maken!
Er mogen wat mij betreft meer baby's geboren worden... kom maar op!

Product Overzicht
Clear Block E
€ 14,50
Clear Block C
€ 8,50
Clear Block D
€ 10,50
Blender Pens
€ 12,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Big Shot
€ 120,00
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.