Zoeken in deze blog

vrijdag 21 juli 2017

Geboortekaartje met Moon Baby



Een collega op mijn "vaste" werk vroeg mij een kaartje te maken als felicitatie voor gezinsuitbreiding in haar familiekring. Een meisje is geboren.


Ik had nog niet gespeeld met de Embossing Paste. Maar nu was het zover dat ik mocht...
Een dot witte pasta uit de pot gespateld, vermengd met enkele druppels Powder Pink Refill inkt en dat met behulp van een spatel over een sjabloon uit de set Pattern Party Decorative Masks op de kaart gesmeerd. Oei, leuk om te doen!! Gelukkig heb ik 2 potten!

De kleur is eigenlijk hetzelfde geworden als de kaart, maar dat deert niet. Het blijft zo mooi zacht van kleur. De pasta droogt hard maar flexibel op in vrij korte tijd. Zie je dat het nu lijkt alsof ik een embossingfolder met Big Shot heb gebruikt? Dat IS dus niét zo...


Uit de set Moon Baby gebruikte ik de drie speeldiertjes, leuk om in te kleuren. Dat deed ik door met markers op een stempelblok te krabbelen, waarna ik de inkt met een Blender Pen oppakte om ermee te kleuren.
Het lijntje tussen afbeelding en tekst is van een flinterdun rolletje Washitape. Zo gaaf! Het gestrikte draadje Baker's Twine maakt het compleet. (Ook de binnenkant en de envelop zijn bestempeld)

Vind je het ook zo schattig geworden?
Morgen laat ik nog een felicitatie voor een geboorte zien. Kom je dan ook weer?


Product Overzicht
Clear Block D
€ 10,50
Clear Block B
€ 7,50
Embossing Paste
€ 9,50
Palette Knives
€ 6,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Stampin' Scrub
€ 21,00
Stampin' Mist
€ 5,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.